İyi günler 38 yaşındayım 7 yş kızım var 2. gebeliğim hiç bir sıkıntı olmadı
İyi günler 38 yaşındayım 7 yş kızım var 2. gebeliğim hiç bir sıkıntı olmadı
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
İyi günler 38 yaşındayım 7 yş kızım var 2. gebeliğim hiç bir sıkıntı olmadı
ben 24 yaşında bir erkeğim.ara ara kan tükürüyorum.dün biraz rakı ve şalgam
ıyı gunler kavıtasyon hakkında bılgı almak ıstıyorum sorum gercekten lıposa
merhabalar kızım 18 aylık ve atopik egzama teşhisi koydular. daha önce bezi
hocam merhaba ben 32 yasında bekar bi hastayım 10 yıldır bende ankilozon sp
18 hafta 4 günlük gebeyim. yaşım 27 2.düzey ultrasonda ense kalınlığı 6,2mm
slm kolay gelsin hocam. benim şöyle bi sorum olacak size.ben 19 yaşında bi
Merhabalar Süleyman bey 6 aylık evliyiz benim kasılmalarım ve korkum yüzü
Merhabalar, ben bipolar hastasıyım doğum yapmak için ilaçlarımı bıraktım do
Merhaba hocam adım İrem 16 yaşındayım cildimde yağlanmalar oluyor burun çev
meraba cenk bey benım sorunum gecmişi yaşıyorum daıma bundan 4 sene önce ka
Selam sayın hocam 8 sene önce işitme kaybı geçirdim sol kulağımda devamlı g
hocam ii akşamlar ben belgin 26 yaşındayım.benim sorum başımdaki baskı hi
hocam; kalp damar dr. na muayene oldum. her iki koldan nabız alamadığını sö
geçen sene el terlemesinden dolayı ameliyat oldum sempatik sinirlerim kesil
hocam merabalar yaklaşık 10 yıldır uyku problemi yaşıyorum bir türlü uykum
merhaba,yapılan tetkikte; tiroid sol lob anterolateralinde 3 mm çapında hip
Selam Ben 21 yaşındayım 2002 yılında böbrek nakli oldum kullandıgım ilac
5.Ekımde Baypas amelıyatı oldum.Bacaklarımda ve gogsumde amelıyat izleri v
hocam teşekkür ederim ilk öncelikle bu fırsatı verdiğiniz için.benim sorum,
ben 16 yaşındayım hiçbir derslen hiç bir bilgim yok ilk okuldan lise 3 e ka
merhaba aytuğ bey ,,sizi hem lifemed hemde medical parktan tanıyorum ama bi
Merhaba, ben 1,5 ay önce optik nörit tanısı aldım ve 3 gr i.v. 1.5 gr oral
Merhaba ben 30 yaşında bir erkeğim. son birkaç aydan beri koltukaltı bölgem
merrhabalar ben seker hastasıyım ve ınsulın kullanıyorum 3 ayda bır test ya
HOCAM MERHABALAR BEN SAĞLIK KURULU RAPORU ALMAK HASTANEDE MUAYENE OLUYORUM.
kıymetlihocam, 2.5aylık bir oğlumuz var.1ayönce ishal başladığında gayta t
slm hocam.ben siinle kızım ile ilgili görüşmek istiyorum.14 ysında bi kızım
34 yaşındayım yaklaşık 4 senedir desolet kullanmaktayım. Buaralar çıkan hab
mrb drbey 30yaşındaym 20yaşından buyana yşdğm bazı sorunlar yzündn panikata
spesifik ige bugday 0.10 non alerjik spesifik 5 li miks gıda paneli 1 0.10
mrh ben bılgı almak ve tedavı olmak oıstıyorum 3 yıllık evlıyım ve erken bo
iyi aksamlar sayin doktor eger musayitseniz bir soru sormak istiyorum. ya
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
