Merhabalar hocam.Ben hastalarınızdan biriyim.Bana polikistik over var demiş
Merhabalar hocam.Ben hastalarınızdan biriyim.Bana polikistik over var demiş
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
Merhabalar hocam.Ben hastalarınızdan biriyim.Bana polikistik over var demiş
Hocam iyi günler, benim 3 haftalık bir bebeğim var ve neredeyse hiç uyuyamı
mhb ben 19 yaşındayım yüzümde özellkle yanaklarımda kücük kücük akneler var
İnternette kavitasyon yöntemi ile zayıflama hakkında araştırma yaparkenDr.
merhaba doktor bey ben 18 yasındayım 4 aydır duzenlı cinsel ilişkiye giriyo
3günlük bebeğim annesütüm yetersiz kaldığı için 4300grdan 3600gr'a kada
ıyı aksamlar hocam ben kronik troidhastasıyım ikiay öncesi tahlil sonucum
hocam iyi günler, yaklaşık 2 ay once kanser teshısı konularak sol testisim
MERHABA ....BENİM SORUM TİROİD ULTROSON ÇEKTİRDİM SAĞ LOBU 20x20x46 mm
merhaba doktor hanım.bebeğim 7 aylık halen emziriyorum.vucudumdakı deformas
Hülya hanım merhabalar. Benim kızım 39 aylık. Doğduğu günden beri aşırı mer
merhaba hocam size daha öncede yazmiştım sle buna baglı diffüz proliferatif
merhabalr bn yni üye oldum sitenize umrım cevap alabilirim sizden mide raht
Merhaba iyigünler benim 12 yaşında biroğlum var ilköğretim 6 sınıfa gidiyor
Hastane Dr. Siyami Ersek 28.12.2010 Tarihinde ANJİO oldum. sonucu aşağıda
merhabalar basri bey ben yaklaşık 1,5 sendir sol testisi ağrısı çekiyorum.
hocam bende adet düzensizliği var dr a gıttım ne hormon bozuklugu var ne de
hocam bende dikkat eksikligi var . psiyatrise gittim.ritalin verdi 10mg 1,5
Sol kulağımda 102 db'lik işitme kaybı var.sağ kulağımda hiçbir sorun yo
Doktor Bey merhaba; Ben 1,5 yıl önce genel bi muayene olmak ve korunmak iç
Merhaba hocam, bebeğimiz doğduğundan beri (şu an 5 aylık) gece 1 defa uyud
Değerli Hocam;burnumun sol tarafı 3 senedir sürekli tıkalı sanki içinde bir
hocam merhaba. 1 yaşında bir oğlum var doğumunun 3.günü kanşekeri 7 ye düşt
MERHABA HOCAM İLK GEBELİĞİM BOŞ KESEYDİ. İKİNCİSİNİN 9.HAFTADA KALBİ DURDU.
hocam merhaba, ben 23 haftalık gebeyim.doktorum bana gebelik kesesinde olma
merhaba hocam oğlum 1 yaşında 60cm 9.400kg yemeklerini zorla yediriyoruz (a
merhabala dr. bey ben okb, anksiyete boz, p.atak teşhisi ile 2004 yılından
sayın hocam öncelikle sorunum şu arka arkaya sertleşme olup boşalmıyorsam b
slm kızım 10 yaşında safra kesesinin orada e.koli var.4yıldır tevavi görüyo
hocam mrb 5 aylık bir oğlum var. yaklaşık 1,5 ayından sonra kakasını gecikt
Hocam.merhabalar. Yaşım 30. 3 çocuk annesiyim sağ kulağımın arkasında ağrı
selamlar doktor bey ben 18 yasındayım.3 kez üstüste bir sorun yasadım ilk b
HOCAM SAYGILAR SEKER HASTASI OLDUGUM ICIN 3 AYDA 1 KONTROLE GIGYORUM SONUCL
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
