39 yasındayım kendimi bildim bileli erken bosalıyorum simdide arada ereksiy
39 yasındayım kendimi bildim bileli erken bosalıyorum simdide arada ereksiy
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
39 yasındayım kendimi bildim bileli erken bosalıyorum simdide arada ereksiy
hocam saygılar. benim önemli bi sonunum var ''unutkanlık''.
merhaba ben 28yaşındayım ve 7yıllık evliyim.5yaşında 1erkk çocuğm var.sorun
merhaba doktor bey ben, özelliklede üniversiteye hazırlanan kardeşimde dikk
merhaba hocam idrar yaparken yanma oluyordu bunun ıcın doktora gıttım ve r
Merhaba , 34 yasinda, Bayan, kan tahlil sonuclarimi yorumlayabilirmis
Sayın Hocam, 5 senedir midemden şikayetim var,hergün lansor 30 mg kullanıyo
Merhaba.Sekiz yaşındaki oğlum eleştirilmeye aşırı tepki veriyor.hatta saldı
hüseyin bey benim 8 yaşında kızım var birdaha hamile olmak istiyorum ama b
mrbaa hocam bende bu iki aydır böyle bır huzursuzluk bir endişe başladı akl
Merhaba Şeyda Hanım,benim annem iltahaplı sedef hastası uzun süredir tedavi
Sayın HOCAM; Benim 7 yaşında bir oğlum var. Geçen yıl bademcik ve geniz et
5 yaşında bir oğlum var.Tuvalet eğitiminde devamlı geri gidiyor.Kreşte tuva
MERHABA BEN 28 YASINDAYIM EVLİLİK SAĞLIK RAPORU İÇİN BAŞVURDUGUMDA HEMOGRA
merhaba hocam ben 24 yasındayım benim sorunum yüzümde ardı arkası kesilmey
Dikkat eksikliği ile ilgili cine5 teki programınızı seyrettim. 14 yaşındak
doktor bey bende acayip derecede kaşıntı var doktora gittim fitil iki antib
merhaba.........iki uc yil oldu ve sac erimde kizariklik oldu ve o yer deva
hocam iyi günler bizim 29 gün önce erkek bebeğmiz oldu sezaryanla doğumda 4
Merhaba Filiz hanım 19 haftalık hamileyim.Bende sık sık idrar yaptıktan son
merhaba 10 kasım 2010 da normal doğum yaptım doğum sonrası dışkımı yapmada
13 yaşında kızımda yapılan idrar tahlilinde protein 100 mg/dL, kreatinin 16
hocam iyi günler yaklaşık 3 gündür vücudumda başım dahi bi kaşıntı var kıza
mrb iyi gunler bir ay once gastrıt basladı baslamasıyla beraber ara sıra ba
sayın hocam yardımcı olursanız sevinirim ben 11 yıllık evliyim 2 çocuğum va
yaşım 32, ağustos 2010'da ameliyat ile tiroidimin tümü alındı, papiller
hocam kusura bakmayın rahatsız ediyorum...25 yaşındayım 2 senelik evliyim..
merhabalar, annem daha önce orta kulak rahatsızlığı yaşadı. Uzun süre tedav
tşk ederim güzel dilekleriniz için,herhangi bir enfeksiyon durumum yok,kors
entesopati ne demek ve crp.10.04 hormon testinde acth 31.80 insülin 32.80 b
merhaba, annemin belinde başlayan ani ağrı üzerine çektirdiğimiz BT sonucu:
Babama 73 yaşında,geçirdiği kriz sonrasında kalbinin bittiği söylendi. Yaş,
hocam ben sedef hastasıyım ayrıca sedef romatizması da oldum puva tedavisi
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
