Merhaba ben dün gebe olduğumu öğrendim. Son adet tarihim 3 aralık 2010. bun
Merhaba ben dün gebe olduğumu öğrendim. Son adet tarihim 3 aralık 2010. bun
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
Merhaba ben dün gebe olduğumu öğrendim. Son adet tarihim 3 aralık 2010. bun
merhaba hocam derimde zamanla ilerleyen kırmızı lekeler ve morluklar var gi
mrhba hocam.ben vitiligo hastasıyım ve yaklasık 1 senedır UVB alıyorum faka
merhaba ; Dermotoloğa sacım aşırı derecede döküldüğü için gittim nerdeys
Oglum 5 aylık.3.aydan berı ıshal.Sumuksu ve kıvamlı ıdı.Sımdı (bronsıy.sebe
Dr Bey iyi günler diliyorum. Daha önce size yazmıştım ihmal etmeyin demişti
Kulaklar simetrik midir? Ben bi kulağımın memesini daha hacimli ve daha es
hocam 25 yasındayı ve yaklasık bır yıldır kısa aralıklaral meme takıbındeyı
merhabalr benim 9 aylık bir kızım var kilosu 8 kg baş çevresi 44 cm ve boyu
Merhaba 2002 doğumlu bir oğlum var. 3.sınıfa gidiyor. Ders yapmak için inte
2006 yılının şubat ayında kalp krizi geçirdim ve ardından birçok tetkik ve
doktorum sıze bır sorum olacaktı sol temporal bolgede ınternal kapsul poste
iyi günler hocam.. ben 48 yaşında bir bayanım. 9 senedir nodüler guatr hast
MRB HOCAM.ÖZELLİKLE OTURDUGUMDA TUVALETE GİTME İSTEGİM OLUŞUYOR..BUNDAN 10
hocam 4 aydır psikiyatri dr gidiyorum ve 4 aydır losiram 10 mg tablet kulla
merhaba hocam benim sorunum polikistik over.. tüylenme şikayetim var 6 ay i
mrb doktor bey, benim şikayetim aşırı evham, sürekli yakınlarıma bişey olac
merhaba kızlık zarı dikimi yapıyormusunuz, ve bunun ortalama fiyatı nedi
hacam iyi gunler benim sorunum sol tesisimin kuçulmesi kaba kulaktan bulaş
iyi akşamlar hocam benim doğuştan sağ gözümde %45 görme kaybım var ve gözüm
hocam öncelikle ilgilendiğiniz için çok teşekür ediyorum 2gün önce doktora
sevgili meltem hnm,benim adetlerim aslında düzenli her ayın başında başlayı
merhaba hocam benim 8 yaşında bir çocuğum var ve çok içine kapanık kendini
Merhaba, Bende horlama var ve bu durumu tam olarak düzeltemiyorum. Daha
Hocam iyi akşamlar daha önce size bir soru sormuştum ama cevabını henüz ver
meraba doktor hanım benım babam eeg cekıldı ve sonucu hiperventilasyon ile
19 yaşıda oğlum var. sakalları çıkmadı. sadece çenede birkaç kıl var. tahli
HOCAM SAYGILAR TANSIYON ICIN COZAAR VE VAZOKSEN ALIYORUM 6 AYDIR TANSIYONUM
hocam sünizit göze vururmu göz ve baş agrısı cekiyorum 10 seneden beri faka
merhaba hocam sormak istediğim annemle ilgili safrayolu kansesri denildi sa
doktor bey iyi akşamlar.oğlum 5 yaşını bitirdi.4 yaşıdayken dizinin arkasın
merhaba doktr hanm.. benm yaklaşık 5-6 senedr belli aralklrla devam eden ba
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
