hocam ankarada askeri hastanede ameliyat oldum raynaud hastalıgından sizin
hocam ankarada askeri hastanede ameliyat oldum raynaud hastalıgından sizin
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
hocam ankarada askeri hastanede ameliyat oldum raynaud hastalıgından sizin
Merhabalar, Benim 1996 yılında tiroid bezlerimin tamamı alındı ve günde bi
merhaba ARZU Hanım benim 2006 doğumlu bir kız çocuğum var.sorularıma nasıl
60 gün önce kan tahlili yaptırdığımda akş:89 alt:40 ast:36 idi.o günden 45
saygı deger hocam sorum şu bana cuşıng olabilirsiniz teşhisi koymuşlardı fa
öncelikle iyi çalışmalar diliyorum..sanırım dogru yerdeyim yani nöroloji. d
yüzüm sürekli kızarıo sğuk olsun sıcak olsun surekli kırmızı etrafımdaki in
Migrenimdeki artış ve hafıza sorunu(aşrı yorgunlu gibi sorunlarda var) için
saygılar hocam babamda aşırı derecede kansızlık çıktı doktor iğne verdi son
ben boşaldıktan sonra idrar ım geliyo bu durum normal mi ?
iyi günler hocam kızım 2,5 yaşında ve upj darlığı var son yaptığımız renal
doktor bey benim 9 yaşında oğlumu 5 yaşındayken kayma nedeniyle doktora göt
boğazımın ve ensemin sol tarafındaki şişliklerden dolayı doktora gittim. Bo
Mrhb.hocam.Kardeşimin ilaçlı akciğer tomografisi sonuçları :TORAKS BT Tetk
ders çalışamıyorum. Çalışmak istiyorum fakat çalışamıyorum. ne yapmalıyım?
merhaba , rahim ağzı kanserine neden olan HPV virüsü partnerimde yapılan k
iyi akşamlar doktoru 4 aylık oglum var gögsünde hırıltı şikayetiyle dokto
anksiyete bozukluğu olanlar ve ilaçsız duramayanlar hamile kalamaz mı bu in
merhaba hocam 1.5 yıldır bebek istiyoruz ama olmadı.Sperm testi sonuçlarına
merhabalar burak bey dün bazı testler yaptırdım ama doktor beni tam olarak
iyi ğünler ali bey.benim sorum ğenel anlamda olacak.daha önce sordugum soru
Karaciğer boyutu normaldir, parankim ekojenitesi diffüz olarak artmıştır (g
Ben 1 yıldır SLE hastasıyım aynı zamanda karaciğer enzim yüksekliği var .1
merhabalar selin hanım..2.5 yaşında bir kızım var normal doğum yaptım.lohus
merhaba oguzhan bey.29 yaşinda 1 dogum yapmış bir bayanım.2010 agustos ayın
merhaba ben 67 yaşında kalıcı pil taşıyan bir bayanım.pilin olduğu göğsümde
IYI GUNLER HOCAM LUTFEN YARDIMCI OLUN TARİH 23/11/2010 KAN SONUCLARİ R
merhaba doktor bey ben 3 aylık evliyim ve bebek sahibi olmak istiyoruz.uzu
doktor bey merhaba.12 haftalık hamileyim.haftanın en az 2 gunu balık tüketm
merhba bn 17 yasındayım .. elımde sık tıtremler olmasından sıkaytcıyım....b
meraba benim sorum ile ilgili bölüm dahiliyemi tam bilmiyorum ama sizinde c
Hocam, Ben 26 yaşındayım ve 6 aylık evliyim. Evlendikten bu yana 6 aydır
merhaba doktor hanım 1.62 boyundayım ve 56 kiloyum genel olarak kilomdan me
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
