Merhaba ,Annem 75 yasında KOAH ve HT hastası. oldukca kılolu.Yogun bır nef
Merhaba ,Annem 75 yasında KOAH ve HT hastası. oldukca kılolu.Yogun bır nef
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
Merhaba ,Annem 75 yasında KOAH ve HT hastası. oldukca kılolu.Yogun bır nef
MERHABA DOKTOR HANIM BENİM SORUNUM HİPGLİSEMİ DAHİLİYE DOKTORUM BANA GLUCAB
mrB ben bundaN 1 AY ÖNCE İŞ KAZASI SONUCU 3 PARMAĞIMI HIZARA KAPTIRDIM 2 Sİ
merhabalar murat bey dün bazı testler yaptırdım ama doktor beni tam olarak
ii günler benim 9 yaşında bir kız yeğenim var. 8 yıl aradan sonra ard arda
hocam merhaba benim bebeğim 3.5ay yoğun bakımda kaldı.rop muaynesi yaptırdı
İyi çalışmalar. Özellikle alın, kaş araları ve kulak içlerinde pul pul dö
Eşim 12 haftalık 30 yaşında gebe doktoru eşime fetüsün ense kalınlığının 2
ben 16 yaşındayım daha önce göğüs ağrılarım vardı bu ağırlar sol koluma ve
merhaba doktor bey,sunduğunuz programı ilgiyle izliyorum ve tüm izleyenler
Merhaba Hocam, 4 yıldır birlikte olduğumuz nişanlım bazı problemler yaşama
slm hocam yaşım 18 kifoz var bende 78 derece ama ben birkaç hekime daha sor
selam . benim yüzümde sürekli halde olan kızarık var bunun varsa amliyatsız
mrb.aytuğ bey.sizi ekrandan da severek izliyorum.ben gebe kalmak istiyorum
mrh hocam oğlum 16 aylık 14 aylıkta inmemiş testis ve fıtık amlyatı old. şu
İyi akşamlar hocam majör depresyon tedavisi görüyordum efexor ve desyrel ku
hocam mrb yaşım 19.bende panik bozukluğu war ölüm korkusu ile başladı arkda
mrb doktorbey.33yaşında ve bekarım.2sene önce göğsümde birkitle tespitettm
Saygılar hocam 13 aydır major depresyon tedavisi görüyorum.paxil ve remeron
eşim 35 haftalık gebe.eşimde yapılan teste alkalen fosfotazı 256 çıktı.kara
MERHABA.. 25 yildir sedef hastasiyim. gecen sene sedef romatizmasi bas gost
hocam ben 23 yaşındayım.panık bozukluktan şüpeleniyorum belirtilerim sunlar
BASIM DONUYOR ARADA NEDEN YUKSEK CIKIYOR BOLE YASADIGIM YER YUKSEKMIS ONDAN
hocam annem boğazında bi sertlik şikayetiyle doktora gitti.korkuyor.tam ola
iyi günler.ben osteoroz hastasıyım.yaşım 36.son zamanlarda bütün etlerim ağ
merhaba, ben 32 yaşında, 2 çocuk sahibi bir öğretmenim. hastalığımla ilgili
merhaba hocam.cilt hastalıkları yönünden bir çok konuda muzdaribim..akne pr
Merhaba.. İlk önce bize bu kadar yakın olabildiğiniz için teşekkür ederiz..
dilimde 15 gündür yanmış gibi bir acı var ve ağız kenarımdada uyusma oluyor
Sayın Hocam,eşimde efor kaybı&nefes darlığı var.EKG:SR,RBBB,FM:S1sert,nadir
iyi akşamlar doktor hanım 2010 ocakta 26hft bebeğimi kaybettim haziran ayın
Merhabalar Selman bey.... Umarım doğru seçim yapmışımdır.. Benim sorum tey
merhaba hocam ben atibik piskoz ve okb hastasıyım.benim sorum şu başımın sa
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
