iyi akşamlar doktor hanım 2010 ocakta 26hft bebeğimi kaybettim haziran ayın
iyi akşamlar doktor hanım 2010 ocakta 26hft bebeğimi kaybettim haziran ayın
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
iyi akşamlar doktor hanım 2010 ocakta 26hft bebeğimi kaybettim haziran ayın
Merhabalar Selman bey.... Umarım doğru seçim yapmışımdır.. Benim sorum tey
merhaba hocam ben atibik piskoz ve okb hastasıyım.benim sorum şu başımın sa
merhaba hocam adım mustafa 20 yaşındayım benim sorum ani sesler duyunca sıç
CAM SAYGILAR KALP DAMAR ACICI CLAVIS PANAXbesın DESTEGINI ALIYORUM OGUNDEN
merhabalar annem 65 yaşınd aşeker hastası aynı zmaanda 1,5 yıl önce mide am
mrblar hocam,16 yaşındayım. ev doktorum bugün bana astım belirtilerimin old
Merhaba Sertaç Bey, Ben 1985 doğumluyum.2002'de roaccutane kullandım.Ş
Merhaba 8 aylık bir oğlum var bebeklerde kişilik eğitimi şimdiden verilebil
merhaba iki aydan beri adet goremiyorum,gebelik testi yaptim negatif cikti.
sayın hocam.annemin ayaklarında varis yetmezlik birde ayağının dış yüzeyind
mrb dr bey.ben 3 yıllık evliyim ve 2 yasında bir kızım var.eşim polis memru
doktor hanim size sorum kardesimle ilgili bobrek yetmezligi var gecen sene
merhaba hocam, yakaşık 8-9 aydır saçımda yoğun bir kaşıntı ve dökülme var.
sayın doktorum kızımın dudağında çıkan tahriş benzeri yaradan dolayı endişe
mrb hocam benim eşimde stargart göz problemi var doktora gidiyoruz gittiğim
cildimde kırmızı benekler çıktı. doktorum madalyon hastalığı dedi. eczanede
hocam hayırlı geceler son 1 aydır sag dızımın dız kapagının her yerınde bır
Merhaba Süleyman Bey, Eşim cinsel ilişki sırasında kötü bir koku duyduğun
annem5 gün önce guatr ameliyatı oldu alınan nodüller patolojiye gittikten t
MRB HOCAM BEN BİR İLİŞKİYE GİRDİM VE HEMEN ARDINDAN DUŞA GİDİP İDRARIMI YAP
Merhaba, 3,5 aylık bebeğim var, bugün 4. gün kaka yapmadı. sıkıntısı var
1 buck sne once goğsmde sslk ve agrıdn dolyı doktra gttm ultrsyn cktlr ve f
Banu Hanım Merhaba, ben daha önceden de size yazmıştım 9 cm kist vardı bend
dr.bey ben adapazarında oturuyorum ve 7 yıl önce help sendromu geçirdim ban
hocam merhaba ben regl dönemimi geciktirmek için primolot-n ilacını 4 gün b
Cevabınız için teşekkür ederim peki benim kullandığım ürispas ile detrusito
4.5 yaşında bir kızım var.3,5 yıldır çinde yaşıyoruz.yaşadığımız yerde hiç
Günaydın, 5.5 aylık oğlum geçen hafta salı günü burun tıkanıklığı belirtis
iyi günler hocam ben Crohn hastasıyım bir buçuk aydır tedavi görüyorum.ama
mrb hocam ben 16 yaşındayım 1.60 boyundayım 60 kiloyum biranönce sağlıklı b
voleybol antrenmanı sırasında sağ omuzumda biceps kasının uzun ucunda yırtı
hocam merhabalar,11.01.2011 tarihinde çekilen mr ile ilgili bilgi almak ist
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
