merhaba benim 26 aylık oğlum var.ve 26 haftalık hamileyim .kızım olacak inş
merhaba benim 26 aylık oğlum var.ve 26 haftalık hamileyim .kızım olacak inş
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
merhaba benim 26 aylık oğlum var.ve 26 haftalık hamileyim .kızım olacak inş
iyi günler doktor bey en 19 yaşındayım kardiyoloji doktoruna gittiğimde böb
merhaba;eşim 13,09,2010 da doğum yaptı doğumdan sonra aşırı bir şekilde saç
merhaba hocam kızlık zarı kolay bozulabilir mi özellikle yastıkla mastürbas
merhaba benim 2000 yılından beri vertigo(menier) rahatsızlığım var.En so
merhaba hasan bey ben gaziantepten hastanız fatma polat 1955 doğumluyum siz
iyi günler hocam benim oğlum 10 yaşında 2 yıldır aşırı hırçınlık kurallara
hocam öncelikle mrb :) ben 23 yaşındayım.doğduğumdan beri gözlerim bozuk am
benim sorunum sadece genital bölgemde etbeni var bitaneyken baya çoğaldı.
öncelikle sorularımıza cevap verdiğiniz için sizlere çok teşekkür ederim be
Yaklaşık 3 aydır kronik ürtiker tedavisi görüyorum.tedavi gördüğüm özel has
nasılsınız hocam ben sizi bir tv kanalında sigara ile bir programda ve ver
merhaba müjgan hanım.benim 9 aylık bebeğim var geceleri çok kalkıyordu.gece
3 .5yılık evlıiyim ben ilk evlen diyimde dogumkontürol ilacıaldım 1 yıl dah
Sayın hocam, ben hipotiroid hastasıyım; 34 günlük bir bebeğim var ve çocuk
iyigünler. Eşim 28 yaşında.Kan tahlili yaptırdık ve sonuçta ASO değeri 1014
merhaba www.haber1.com adına sizinle mail söyleşi yapmamız mümkün müdür?
hocam ben 23 yaşındayım.panık bozukluktan şüpeleniyorum belirtilerim sunlar
Merhaba Sülayman bey benim sorum vajinimusla ilgili, bundan 4 ay öncesine
MERHABA DOKTOR HANIM BENİM SORUNUM HİPGLİSEMİ DAHİLİYE DOKTORUM BANA GLUCAB
Merhaba Doktor Bey Benim 14 yaşında bir kızım var ve kızımın sol bacağının
Merhabalar, Bir kaç aydır ereksiyon halindeyken işeme hissi oluşuyor.Tuval
merhaba sigaraya hemen hemen yenı basladım yasım 18 ıcınce bı baş dönmesı
Sayın hocam heryıl düzenli mamografilerimi çektiriyorum 46 yaşındayım. son
merhabalar 11 gündür ablam akciğerinde emboli teşhisi konulduğu için g
merhaba Banu hanım.ciltle aynı seviyede açık kahverenginde nokta şeklindeki
benim eşim sedef hastası 20 senedir bu hastalık var şuanda elleri çok kötü
iyi günler,4yaşında bir oğlum var.son günlerde yemek yerken yanına yabancı
hocam merhaba Eşim 15 haftalık 2'li test yaptırdım (Biyokimyaya göre
Merhaba total troidektomi planlandığı halde ameliyat esnasında komplikasyon
Merhaba,burnumdan geçen ay ameliyat olacaktım ama kanım çok düşük olduğu iç
eşimin emar sonucunda: ""sol frontal lobda, derin beyaz cevherde, 1
merhaba ben akne problemim için Diane 35 adlı ilacı kullanıyorum.doktorum
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
