hocam 8 yaşında 2. sınıfa giden oğlumun öğretmeni oğlumda aşırı bir dikkat
hocam 8 yaşında 2. sınıfa giden oğlumun öğretmeni oğlumda aşırı bir dikkat
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
hocam 8 yaşında 2. sınıfa giden oğlumun öğretmeni oğlumda aşırı bir dikkat
hocam merhaba bende miyom vardı bunun için ameliyat oldum ama yeniden tekra
mrb doktor hanım 23 yasınnı doldurdum yüzümde çok sivilce çıkıyor son 3yıld
Merhaba,ben 29yaşında bir kızım.İlkokulda öğretmenimiz sürekliHerkese tokat
İyi akşamlar efendim. 8 yaşındaki kızımın burnu, bir avuç dolusu ve sık kan
merhabalar aslında burdan 10 sayfada yazsam halimi doğru bir şekilde anla
merhabalr hocam Yaklaşık 19 yaşıma kadar el,ayak,koltukaltı ve kısmende yü
merhabalar aslında burdan 10 sayfada yazsam halimi doğru bir şekilde anla
38 yaşındayız .eşimin penisinin uç kısmında kızarıklık ve pul pul döküntü v
Öncelikle iyi günler dilerim .3 hafta oluyor yeni gözlük kullanmaya başladı
merhabalar aslında burdan 10 sayfada yazsam halimi doğru bir şekilde anla
merhabalar, oğlum 3 yaşını dolduralı 4 ay geçti.4-5 ay öncesine kadar gece
mrb hocam.üç ay önce sertlık sorunuyla ürolojıye gıttım.tahlıl yaptı.prolak
merhaba 15 temmuzda ünv hastanesinde laporoskopi ameliyatı oldum dikişlerim
slm benım 11 yasında bır oglum var oglum karakter olarak dısarda sesısız sa
""Vaser Liposelection"" yontemi ile gobek ve bel cevresi ya
ii günler benim 9 yaşında kız bir yeğenim var.8 yıl aradan sonra ard arda 2
LÜTFEN BANA YARDIM EDİN...İNTİHAR EDİCEM YOKSA.Hocam merhabalar..2 senelik
mrb benim çocuğum 4 aylık yüzünde sivilce gibi kızarıklar var doktora götür
Merhaba , Ben 37 yaşındayım. 8 ay önce 2.evliliğimi yaptım. İlk evliliğimd
merhaba ben semra ben bekarken apantist amaliyatı gecirdim evlendikten sonr
İYİ GÜNLER HOCAM BEN SIK SIK KİMYASAL GEBELİK YAŞIYORUM ÇOCUĞUM YOK AMA 2 S
sayın hocam 23 yaşında 3yıllık evli bi bayanım çocuk sahibi olamıyoruz teda
kahraman bey merhaba, eylül ayından beri düzenli olarak eşimle yumurtlama
Merhaba; Benim sosyal fobim var bunuda sosyal fobideki açıklamalarınızda
Merhaba doktor bey, hipotroid hastasıyım ve günde 0.1 mg tefor ilaç kullanı
merhaba Aytuğ Bey, geçen ay klomen tedavısı gördüm 2 ad yumurtam oluştu
Regl döneminde kavitasyon yapılır mı? Yapılmasında herhangi bir sakınca var
MRH BENİM 26 AYLIK KIZIM VAR 22 AYLIKKEN GÜNDÜZ TUVALETİNİ TAMAMEN SÖYLEMEY
iyi günler hocam.benim 6 yaşında bir kardeşim var.üst santral lateral ve ka
iyi günler doktor bey açık konuşmak gerekirse hiç doktora dişlerimi göstere
hocam makalenizde ""Mililitrede en az 20 milyon sperm olması, bunla
İyi günler doktor hanım bir kaç aydır sabahları uyandıgımda daha dogrusu
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
