Merhaba , Ben 37 yaşındayım. 8 ay önce 2.evliliğimi yaptım. İlk evliliğimd
Merhaba , Ben 37 yaşındayım. 8 ay önce 2.evliliğimi yaptım. İlk evliliğimd
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
Merhaba , Ben 37 yaşındayım. 8 ay önce 2.evliliğimi yaptım. İlk evliliğimd
merhaba ben semra ben bekarken apantist amaliyatı gecirdim evlendikten sonr
İYİ GÜNLER HOCAM BEN SIK SIK KİMYASAL GEBELİK YAŞIYORUM ÇOCUĞUM YOK AMA 2 S
sayın hocam 23 yaşında 3yıllık evli bi bayanım çocuk sahibi olamıyoruz teda
kahraman bey merhaba, eylül ayından beri düzenli olarak eşimle yumurtlama
Merhaba; Benim sosyal fobim var bunuda sosyal fobideki açıklamalarınızda
Merhaba doktor bey, hipotroid hastasıyım ve günde 0.1 mg tefor ilaç kullanı
merhaba Aytuğ Bey, geçen ay klomen tedavısı gördüm 2 ad yumurtam oluştu
Regl döneminde kavitasyon yapılır mı? Yapılmasında herhangi bir sakınca var
MRH BENİM 26 AYLIK KIZIM VAR 22 AYLIKKEN GÜNDÜZ TUVALETİNİ TAMAMEN SÖYLEMEY
iyi günler hocam.benim 6 yaşında bir kardeşim var.üst santral lateral ve ka
iyi günler doktor bey açık konuşmak gerekirse hiç doktora dişlerimi göstere
hocam makalenizde ""Mililitrede en az 20 milyon sperm olması, bunla
İyi günler doktor hanım bir kaç aydır sabahları uyandıgımda daha dogrusu
MERHABALAR DOKTOR BEY BENİM VÜCUDUM TAMAMEN KAŞINIYO SAÇ DİPLERİM DAHİLİNDE
MRH HOCAM BENİM YAKLAŞIK 1 AYDIR SAÇ DİPLERİMDE SİVİLCEYE BENZER YARALAR ÇI
BUNDAN 1 YIL ÖNCE MİDE DELİNMESİNDEN DOLAYI AMELİYAT GEÇİRDİM APANDİST DİYE
normal doğumla ikinci bebeğim doğdu. doğum zordu ve çok dikişim oldu.doğumu
slm merhaba arzu hanım benim 5 yaşında bir oğlum var sorunumuz bazı şeyleri
merhaba benım 14 yaşında oglum var ve gece yataga kaçırma sorunu var brde h
Kişilik olarak duygusal, iyi niyetli, empati kurabilen, fedakar, yardımseve
selam ben 7 yıllık evliyim bir kızım var 27 yaşındayım edetim 10 günü buluy
Merhaba, şu an 13 aylık olan oğlumda kalça gelişim yetersizliği var, 3 ay ö
merhaba doktor bey, yaklaşık bir yıldır nörolojik şikayetlerimle birlikte g
Öncelikle merhaba, ben 15 yaşındayım ama yüzümün kilolu olduğunu düşünüyoru
Doktor bey ben 17 yaşıma yeni girdim yüzümde sivilce sorunu var bu yüzden c
hocam mrb. en son 3 aralıkta regl oldum 10 ocakta doktora çıktım ve beta hc
hocam ben 2,5 ay önce hafif depresyon tanısıyla welbutrn150mg ve atarax25mg
benim 19 aylık oğlum var şuanda 8,100 gr kilo alamıyor çok güzel besleniyor
iyi çalışmalar . 2 gün önce doktora gittim dizimde ara ara oluşan ağrıdan b
HOCAM SAYGILAR SEKER HASTASI OLDUGUM ICIN 3 AYDA 1 KONTROLE GIGYORUM SONUCL
haftada bazen 10 günde bir midemde yanma oluyor.genellikle yemek yiyip yatı
çocuk problemi yaşıyoruz.7 yılık evliyiz.tüp bebek dahil bütün teknikleri u
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
