hocam sac ve vücut kıllarında dökülme vardı temmuz ayında cildiye dr. testl
hocam sac ve vücut kıllarında dökülme vardı temmuz ayında cildiye dr. testl
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
hocam sac ve vücut kıllarında dökülme vardı temmuz ayında cildiye dr. testl
iyi akşamlar. ben 21 haftalık hamileyim ve çok düşük riski yaşadım şimdi do
sayın doktorum kızım4 yaşında evin tek torunuyken dayısının bebekleri oldu
Merhaba Aytuğ Bey Son 1 haftadır yumurtalık ağırısı çekiyorum. Ancak bağ
merhaba meral hanım benim kızım 9yasında 2.sınıfa giidyor tek cocuk okulda
Hocam iyi günler sizden bir konuda bilgi almak istiyorum annemin avusturyad
Merhaba, Ben yalnız kaldığım zaman kendimi terkedilmiş gibi hissediyorum.Y
Bende 1B Hodgkin Lenfoma hastalığı var.6 kür ABVD KT tamamlanmış durumda fa
hocam hipo hipo hastasıyım.4 senedir ilaç kullanıyorum sorun yoktu.v-pills
sağ meme saat 11-12 hizasında 14.2x4.9 mm boyutunda konturları düzenli hete
Sağ kalçada doğuştan kalça çıkığı ve buna bağlı deformasyon oluşmuştur. Ayr
1 ay önce uzun süren şiddetli bir baş dönmesi yaşadım.Ardından zam
Merhaba, 38 yasındayım, dün 4 lü test sonucumu aldım ve down sendrom riskim
merhaba okul öncesi öğretmenliği okuyorum ve ruh sağlığı dersim için araşt
Merhaba hocam 5 senelik evliyim eşimle çocuk sahibi olmak istiyoruz. 2 ay ö
merhaba hocam benim sezaryanla iki çocuğum oldu.3.cocuğu düşünüyorum fak
iyigünler doktor hanım 13, haftalık hamileyim ikili tarama testi yaptırdım
.Hocam 45 gun önce belsogukugu şikayetıyle gıttım aşşagıdaki ilaçları sıras
merhaba dr.hanım ben midemden rahatsızım.2 hafta önce aile hekimine gittim
doktor sinüzit ve faranjit olduğumu söyledi otrivine sprey ve aferinsinüs k
mrb doktor bey ben 6 ay kolsin kullandım doktor deneyelim dedi ve ben 4-5ki
ben 32 yaşında evli 1 çocuk annesiyim.7 aylık hamileyim.kansızlıktan dolayı
merhaba emine hanım.erkek arkadaşımla adet döneminin son günün de bazı şeyl
eşim 4 aylık gebe ve ultrasona girmesi sakıncalı mıdır?
İYİ GÜNLER; BU GÜN KAN TAHLİLİ YAPTIRDIM KOLESTEROL 272 TRİGLİSERİD 303
öncelikle merhabalar.problemli bi çocukluk ardından bi beş yıl önce ilk def
sorumu cevapladığınız için çok teşekürr ederim kemal bey bir sorum daha ola
merhaba bu yaz vajinal kaşıntı özellikle yanma şikayetiyle doktora gittim
merhabakolaygelsin hocam 12 ayını tamamlamış bir erkek çoçuğum var yaşını t
Hocam öncelikle merhabalar.. Bu konunun uzmanımısınız bilmiyorum. Hocam b
merhaba doktor bey; 2 yıllık evliyim ve 15 aydır hamile kalamıyorum.Bütün t
iyi aksamlar sayin doktor eger musayitseniz bir soru sormak istiyorum. ya
ben 17 yaşındayım ama saçımda 10 12 tane beyaz var bundan kurtulmanın bi yo
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
