merhaba hocam annem 60 yaşında 15 sene önce üveit hastalığından dolayı sol
merhaba hocam annem 60 yaşında 15 sene önce üveit hastalığından dolayı sol
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
merhaba hocam annem 60 yaşında 15 sene önce üveit hastalığından dolayı sol
Merhaba, 26 yaşında ve 3 yıllık evliyim. Yaklaşık 10 aydır eşimle çocuk dü
merhabalar hocam hayırlı günler diliyorum. benim rahatsızlığım dikkat dağın
merabalar ben 23 yasında oğrencıyım. bır ay once erkek arkadasımla bırlıkte
iyi akşamlar hocam benim bu gogus kemiklerımın tam altında yani kaburgaları
Sayin hocam saygilar. Ben 36 yasinda. Bir erkegim benim sorunum Sol yumur
merhaba eylem hanım bnm saçlarım aşırı yaglı ve çok fazla dökülüyor 2006 yı
nezle rahatsızlığından doktora gittiğimde bana MOXİFOR 400 ilacını yazdı. b
slm lar . ben 26 yasında erkeğim. en az 10 yıldır sgara kullanmaktayım gund
mrblr hocam bn 15 aylık evlıyım ve cocuk yapmak ıstıyorum adetlerım arasınd
Merhabalar Sayin Doktor'um, Kavitasyon ile sıkılaştırma ve incelme ara
merhaba hocam.24 haftalıkken bebeğimin sağ lateral ventrikülü 13,5.sol tara
ağustosta çekildiğim mr da 18*12 mm hipofizde kitle belirlenmişti.ilaç baş
mrh.hocam 23 yaşındayım saçlarım 19 yaşında dökülmeye başladı. hocam minoxi
benim kulaklarımda yukarıya doğru şekil bozuklugu var.Ve ben bunu hep dert
iyi günler hocam.6 haftalık gebeyim.dün bebeğin kalp atışlarını gördüm ultr
merhaba hocam ben atibik piskoz ve okb hastasıyım.benim sorum şu başımın sa
İyi günler hocam, ben 32 yaşındayım şu anda 15 haftalık hamileyim, 1 yıl ön
Merhaba hocam.21 yaşındayım.Midem sürekli bir yanma oluyor.Boğazıma acı su
dr bey eşimin sperm sonuçlarıni veriyorum bu sonuçlarla normal yolla hamile
merhaba anneannem 90 yaşında ve ayakları ozan tedavisine başladı 2 defa ign
merhaba doktor bey. Ben 17.10.10 da 4 aylık bebeğimi düşürdüm.Sonrasında 2,
Merhaba hocam öncelikle böyle bir imkanla bizi aydınlattığınız için teşekkü
Oğlumun 2 göğüsündede beze var dokunduğu zaman acı hissediyor lütfen yardım
hocam öncelikle saygı ve selamlarımı göndermek istiyorum.ismim mehmet kasta
hocam öncelikle saygı ve selamlarımı göndermek istiyorum.ismim mehmet kasta
hocam öncelikle saygı ve selamlarımı göndermek istiyorum.ismim mehmet kasta
2 kasımda annem kapalı safra kesesi ameliyatı oldu.komplikasyon gelişti ciğ
tam olarak 1 yıldır hipertroid hastayım son 2 aydır propycil kullanıyorum v
merhaba hocam..PCO hastasıyım 25 yasındayım 6 senedır çocugumuz olmuyo.horm
30 aylık oğlum var.....kilosu 14.5 boyu 90 cm....burunlaeı sürekli tıkanıyo
merhaba benim ilkokul 1. sınıfa giden kızımda ödev yapmama sorunu yaşıyor
doktor hanım meraba ben 15 yaşındayım ve gözlerimde kirpik diplerimde çapak
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
