meraba doktor hanım benimoğlum 28 aylık çok düzenli bir bebekliliği var dı
meraba doktor hanım benimoğlum 28 aylık çok düzenli bir bebekliliği var dı
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
meraba doktor hanım benimoğlum 28 aylık çok düzenli bir bebekliliği var dı
mrblar hocam son adet tarihimin ilk günü 10 ocak..eşimle 9 ocakta ilişkiye
Endoskobi Sonucumu değerlendirirseniz sevinirim. PREMEDİKASYON:Xylocain i
25 yaşında ikinci gebeliğimi yaşıyorum 26 aylık bir oğlum var ve şuan 10 ha
mrh ben 21 yaşindayım birinci düşüğüm günüm geçti on gün sonra düşük yaptım
hocam benm kıafam 3 4 yıla yakındır derimde kızarıklık var son zamanlard
dr bey benim sorunum karnımdaki şişlik bu yüzden kolonoskobiye girdim.polip
selamun aleyküm hocam benim derdim ayak bileğiminden dizime kadar olan kısı
ii akşaamlar kızım 7 yaşında 20 gün önce okulda düştü kafasını sert bir şek
Merhabalar. Ben 47 yaşında bir 2 çocuğu olan bir bayanım adet düzensizlikle
kardeşimin bebeği tüp bebek 35 haftalık 2.440gr doğdu.sağlığı çok iyi kilos
Merhaba 21 aylık kızım var son 1.5 - 2 haftadır öğlen uykusu uyumuyor gec
mrb benim aso nefelometrik değerim 945 çıktı anladığım kadarı ile de baya y
merhabalar.guatr şüphesiyle gittiğim hastanede yapılan tahlil sonuçlarımı s
merhaba doktor bey.28 yaşında reflü ve ülser hastasıyım.ülserim mide çıkışı
merhabalar yaklaşık 3 yıldır kulagımdaki kaşıntıdan dolayı doktora gidiyoru
Hocam merhabalar. Bundan 2 sene önce dermatoloğum cildimdeki yağlanma ve si
16 hafta 3 günlük hamileyim hapşırık öksürük ve boğaz agrısı şikayetim var
MERHABA ASUMAN HANIM BENİM BAZI ŞİKAYETLERİM VAR VE ŞÖYLE.İştah artışına ra
merhabalar ben daha önce klomen tedavisıle hamıle kaldım ve 2 yaşında bır k
iyi gunler.ben yurtdisinda yasiyorum ve 2,5 ay oldu panik ataga yakalanali.
mrb benım 29 aylık kzm var 11.5 kılo 96 cm boymda asırı zayıf bı coçuk kılo
merhaba doktor bey ben bir üniversite hastanesinde bir doktora endoskopi ya
hocam nidemden 2 senedir rahatsız gecen cekindigim özofago-gastro-duodenosk
merhaba doktor bey ben 19 yaşındayım 18.06.2009 tarıhınde 9eylul uni deki E
günaydın 1 haftadır dil ucunda kabarıklık ve agrı vardı bugün kanadı va hal
hocam hayırlı gunler yaşım 38 95 kıloyum boy 1.75 bende gunde 12 saat uy
iyigünler hocam ben polikistik over hastasıyım evliyim ocak 10'da aşılm
Slm hocam ben 32 yaşında pco hastasıyım ve iki tüp bebek denemem de başarıs
hocam merhaba ben 6ay önce memeameliyatı oldum ınvazıv duktal karsinom tümö
Ben 21 yaşındayım bır kaç ay öncesınde eczanenın tavsiyesiyle lw6090 diye b
merhaba benim sorunum yururken surekli ayak bilegim ve diz kapagim her adim
mrh hayırlı günler ben saç dökülmem için cildiyeye gittiğimde kan tahlileri
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
