slmlar ben 2004 ve 2008 de sezeryanla iki çocuk dünyaya getirdim şu anda ni
slmlar ben 2004 ve 2008 de sezeryanla iki çocuk dünyaya getirdim şu anda ni
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
slmlar ben 2004 ve 2008 de sezeryanla iki çocuk dünyaya getirdim şu anda ni
14 yıldı bipolar hastayım 5 kez fakülde hastanesinde yattım ömür boyu koruy
benim annemin bir sorunu var anemin kulakların ugulama şeklinde seler geliy
İyi günler Syn. Dr. Selman bey.ben 32 hafta 3 günlük hamileyim. Gcen hafta
saç diplerimde egzama var ... bunun tedavisi sadece losyonlarmıdır başka te
Selamlar 10 aylık bir bebeğim var doğduğundan beri kendine güvenli yabancıl
merhabalar ben 38 yaşındayım ve 6 yıllık evliyim normal yolla bir gebeliğim
Merhabalar.Evliyim 1 kızım var 4 yaşında ikinci çocuk düşündüm fakat 15 ay
merhaba 5 gün önce burnumun sol gözüne yakın olan yetinde içten bi sivilce
Ben 36 haftalık gebeyim ve dişimde bir enfeksiyon oluştu.diş hekimim penisi
burak bey selamlar.annem 55 yaşında ve ayaklarında aşırı karıncalanma ve ya
MERHABA HOCAM SİZİ KALP DAMAR CERRAHISI ERCÜMENT YILMAZ BEYDEN ALDIM BEN 1,
Merhabalar Doktor Bey, bir bucuk yildir evliyim. Cocuk sahibi olmak istiyor
üç gebelik geçirdim üçüde genetik sorunlar nedeni ile sonlandı. pgd yöntemi
Hocam bizim sıkıntımız şu şekilde,nişanlımın vajina iç dudak bölgesinden,en
sayın doktorum geçen sene hastanenize geldim benle siz ilgilendiniz.o zaman
iyi günler.ben bir ay önce bacak ağrısı nedeniyle doktora gittim tahlille
Merhaba Uğur bey sizi rahatsız ediyorum ama benim sorum progesteron hormonu
İyi günler...40 yaşında bir erkek çocuğu olan; çok yakın zamanda doçentlik
Merhaba sayın hocam.Sizi beğeni ile izlemekteyiz eşim ve ben ismim serkan.u
16/01/1946 doğumluyum böbreklerimde kılcal damarlarda daralma var yüksek ta
hocam ben erzurumda yaşıyorum bikaç sene önce başıma gelen talihsiz bi olay
benim 2,5 yaşında bir oğlum var,doğduğundan beri kusma problemi yaşıyoruz v
iyi çalışmalar.annem 57 yasında.15 yıllık d.m hastası,ayrıca antihipertansi
merhaba 3 aylık bebğim var 6 günlükken göbeği düştü ve ozamandan beri göbek
ben bundan 5yıl önce saç dökülmesini önleyici bir şampuan kullanmıştım.onda
merhabalar.guatr şüphesiyle gittiğim hastanede yapılan tahlil sonuçlarımı s
Merhabalar yaklasık 2.5 ay once penisimin üzerinde(bas bolgesi haric) siyah
merhaba hocam ertesi gün hapını 1hafta içinde 2sefer aldım sakıncalımı?adet
merhaba Ayhan Bey, Eşim 32 yaşında güvenlik görevlisi olarak ayakta çalışı
sol baldırımın ust tarafında uysuma oluo gece uyanıorm uykumdan hısetmıormm
Merhaba, ben 36 yaşında ve 2 yıllık evliyim. 2 yıllık evliiğimde hiç korunm
42 yaşındayım.2 kez tüp bebek denemesi yapıldı İlki - diğeri 9 haftalıkken
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
