ben bundan 5yıl önce saç dökülmesini önleyici bir şampuan kullanmıştım.onda
ben bundan 5yıl önce saç dökülmesini önleyici bir şampuan kullanmıştım.onda
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
ben bundan 5yıl önce saç dökülmesini önleyici bir şampuan kullanmıştım.onda
merhaba hocam ben 30 yaşındayım.sorum:sol göğsümün üstünde 1agrı vardı bunu
İyi günler Doktor bey. Benim eşim 20.04.2010 da yaptığı doğumdan 3 ay sonr
Merhaba.Ben yaklaşık 4-5 ay önce yüksek dozda aspirin içtim.Fakat doktora g
merhaba hocam benim 5 yaşında epilepsi(west sendromu ) bir kızım var geneti
VUCUDUMN BAŞTAN AŞAĞI SOL TARAFI BACAĞIMA KADAR AĞRIYOR B 12 VİTAMIN HAPI
DR BEY İKİ BUÇUK YILDIR EVLİYİM,BİR BUÇUK YILDIR KORUMADIĞIMIZ HALDE GEBELİ
merhba benim kerkek kardeşim 25 yaşında burnunda kemik var ameliyat oldu am
İyi günler doktor hanım .2,5 yasındakı kızım bırdenbıre iki gündür kekelem
iyi gunler hocam ben 25 yasindayim ve bende nistagmus var buna baglida sol
gaita ph 8 renk sarı görünüm sulu mukus var kan yok eritrosit yok lökosit
Doktor Bey Merhaba Benim 3.5 yaşında kız çocuğum var sürekli kanında enfek
mrb hocam benim sorunum psikolojik oldugundan doktor bana eslorex adında bi
iyi akş.Yasemin hanım yaklaşık 3-4 aydır göğüs ve sırt ağrılarım var gittim
Hocam iyi günler son 1 2 haftadır gözümü kapatınca uykuda ve ara sıra başım
merhaba son dört gündür ayağa kalkınca başım vücudumu sağa doğru çekiyor.Ye
merhaba, doktor bey gözlük kullanamadığım için lens muayenesi oldum.gözleri
merhabalar Aytuğ Bey..Fırsat yakalamışken Doktorum programı gibi başarılı b
annem 20 gin içinde diş iki tane diş çektirdi. çekim sonrası baş ağrısı old
merhaba doktor bey ben 62 yaşındayım kronik böbrek yetrsizliğim var ayn
hocam merhaba.ben 25 yaşındayım.20yaşındayken aç kalarak bir diyet yaptım s
doktor bey 1 aydır bulantı kusma ağıziçi ekşi bir tat var anadolu hastanesi
merhaba hocam total testesteron sonucu 1.89 Sonuç kağıdından değerler
hocam ıı aksamlar.burundan nefes gelmıyor dusuncesıyle 7 aydır sureklı nef
merhaba.ben1972 mart doğumluyum.2006 ocak doğumlu oğlum var.insiminasyon yö
Hocam merhaba, nisan ayında 4 yaşına girecek olan oğlum var. sorunumuz Alp
mrb hocam 11 aylık kızım bir haftadır hiçbirşey yemiyo sadece anne sütü ve
Toraks ön-arka çapı hafif artmıştır. Prevassüle, prekarinal, paratrakcal k
merhaba hocam benim 5 yaşında bi oğlum var geçtiğimiz eylül ayında balgamlı
Sayın Hocam; 27 yaşındayım, hiç cinsel ilişki yaşamadım. ama ergenlikten b
iyi günler 2 yaşında bir oğlum var.babası olmadığında gayet sakin bir çocuk
merhaba. benm iki sorum olacak. ilk olarak yemek yemegi sevmiyrm.bi türlü d
iyi günler bem 31 yasındayım evli ve 1 yasında kızı olan bi ögretmenim simd
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
