Mrb,eşimin bir haftadır duyma problemi vardı.Doktora gitti orta kulak gribi
Mrb,eşimin bir haftadır duyma problemi vardı.Doktora gitti orta kulak gribi
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
73.133 soru bulundu
Mrb,eşimin bir haftadır duyma problemi vardı.Doktora gitti orta kulak gribi
LifeCell anti ageing cream adlı ürün size göre etkilimi kullanmakta bir sak
merhaba doktor bey ben abilify 10 mg ve ketilept 25 mg kullanıyorum 4 yıl o
figen hanım benim adım burcu şişman oğlum 6,5 yaşında ilk okul 1. sınıfa gi
Merhaba İpek Hanım ben pko hastasıyım.Zayıflamak istiyorum.Ama bir türlü za
Merhaba doktor hm; 30 Yaşındayım ve bir kız annesiyim kızım 2 yaşında Dog
Merhaba Doktor Bey.5 aylık hamileyim ve innohep 0.45 ve coraspirin 100 mg k
merhaba, lazerli epilasyonun kılcal damarları kuruttuğunu ve ayrıca kanser
gözlerimin çevresinde de bir türlü geçmek bilmeyen halkalar mevcut.ilk olra
Hocam öncelikle iyi çalışmalar.2.5 yaşındaki kızımın omuz başlarında ve kol
sayın hocam burun içi polip ameliyatlarından sonra polipler nekadar süre so
Merhaba, annem bundan 5 ay önce safra kesesini taş var diyerek doktor tavsi
SAYIN DOKTORUM MERHABA BEN NİŞANLIYIM İSMİN BAKİ 24 YAŞINDAYIM 8 AY SONRA E
Merhaba hocam iyi akşamlar 22 yaşındayım benim sorunum partnerimle ilişkiye
Lütfen cevaplayın, adım ömer 8 aydır nişanlıyım, nişanlım 14 yaşında tecavü
hocam merhaba,26 yaşındayım.yüzümde ve sırtımda sivilce problemim var,biraz
merhaba hocam 20 yaşındayım benim sorum ani sesler duyunca sıçrıyorum elim
slm.bana 3 kez tüp bebek uygulandı ve olumsuz cevaplandı.en son 3.uygulamad
iyi günler hocam..1yıldır bende anlayamadım gözlerimdeki sorunu...aşırı der
Merhaba, 26 yaşında bayanım. Antalyada yaşıyorum. Geçen kış bu zamanlarda ü
Erkek kardeşime ait idrar sonuçlarını aldım. sonuçlarda ascorbik asit [
sevgili doktorum.26 yaşındayım 2. çocuguma hamileyim.alerji ve sinizüt var
iyi günler hocam size şöyle bir sorum olucak.ben 32 yaşındayım ve son bir s
5 haftalık hamileyim. Doktor kese küçük(7,9mm) dedi. Bunun bir zararı var m
ben 36 haftalık gebeyim.. yapmış olduğum kan tahlili sonucunda sedim(60dk)
MERHABA 8 AYLIK GEBEYİM.TAHLİL SONUÇLARIMDA REFERANS ARALIĞI DIŞINDA ÇIKAN
Merhaba, 29 yaşında üniversite mezunu, evli bir insanım. MEB'te öğre
Merhaba Mehtap Hanım, Teyzem rahim kanseri hastasıydı. Safra kesesi ve rah
sevgılı hocam gözlükten kurtulma vido nuzu dınledi sorum 1,75 iki gözdede
karbonhidrat protein ayırımı yapılan diyetlerin zararı varmıdır.teşekkürler
Hayırlı Günler Hocam... Benim sağ elimde titreme var.Heyecanlandığım zaman
merhaba hocam ben 33yaşında evli 2 cocugumvar 3 ay dan beri penisimde sertl
merhaba hocam ben 24 haftalık gebeyken.bebeğin sağ lateral ventrikülünde 1
Soru Sayısı : 73133
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
