kasım ataması ve atanamayan -kimyager- arkadaşlar size sesleniyorum...
kasım ataması ve atanamayan -kimyager- arkadaşlar size sesleniyorum...
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
269.779 soru bulundu
kasım ataması ve atanamayan -kimyager- arkadaşlar size sesleniyorum...
dün actıgım konuyu bugun bulamadım nefret ediyorum bu bölümden artık
istanbuldan PTT doğuya veya güney doğuya atanan arkadaşların dikkatine
lisans mezunları arkadaşlarım kasımdaki alımlarda...
2010 ağustosta memur alımı yapılsın diyenler------destek----
tekstil mühendislerinin kamuda çalışabileceği alanlar
fahri çalışacak ihl mezunu kkö arkadaşlar!!! haftalık ek-ders 24 saate yükseltildi!!!!
kayıt yaptırmadan önce yerleştirildiğimiz açıköğretim programını değiştirme hakkımız varmı?
kasımda ve haziran başında 2 alım olacak değilmi.2006 da öyle olmuş
sözleşmeliyim, yeni atamada kardolu yazacağım ama okulum görünmüyor
Keşke Dedikleriniz (kpss ,memurluk, öğrencilik, iş hayatı vs...)
ptt den sigortamızın yatıp yatmadığına nerden bakıyoruz?
Yeterlilik Mülakata Girerken Kılık Kıyafet Nasıl olamlıdır....?
kasım 2009 atamalarında 4001 kacı gorur sızce 83,801 le atanablırmıyım sızce lutfen cevap verın
dansözlere,kadın sanatçılara konserlerde yüzbin liralarca para mı? kanalizasyona para mı?
memur arkadaşlar bu istifa olayını nasıl çözeceğiz?
Soru Sayısı : 269779
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
