merhabalar. benim oturuken birden kalbime tuhaf bir şey oldu sanki durup ye
merhabalar. benim oturuken birden kalbime tuhaf bir şey oldu sanki durup ye
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
22.437 soru bulundu
merhabalar. benim oturuken birden kalbime tuhaf bir şey oldu sanki durup ye
merhabalr.doktor bey ben öncelikle bir hipertroidi hastasıyım1 fakat aynı z
slm hocam.ben 33 yaşındayım.tansiyonum 13-8 çıkıyor. fakat kalp ritmim dak
Hocam selam, body sporu yapıyorum gögüs kafesinin üstünde ve gögüs kafesin
merhaba hocam çarpıntı sebebiyle dr a gittim eko da sol kalp kapakçığında s
merhabalar syn hocam benım sıze bır sorum olacaktı ben carpıntı yuzunden ac
merhaba ben 31 yaşındayım.5gündür eczanede tansiyon takip yapılıyor nabız 1
merhaba hocam sağlık personeliyim eşimle ilgili sorum olacaktı.eşimde mide
Soru: selam aleyküm benim sorunum kalbimde bazen tek atımlık bir ritim boz
merhaba, birkaç aydır çarpıntı ve düzensiz kalp atışlarından şikayetçiyim.
hocam bnm sol tarfım belım eğik ders çlışırkn ağrıo ve son 2 3 gndr ağrı ol
hocam saygılar tansıyon ıcın dıderal sabah yarum aksam yarım coversıl gunde
merhaba doktor bey daha öncede yazmıştım size bende çarpıntı sorunu hale
hocam kolay gelsin benim sorum babamla ilgili babam 60 yaşında kalple ilgil
Merhaba Doktor bey,ben kardeşimin rahatsızlığını size danısmak istiyorum.17
Kalp rahatsızlıkları en çok kaç yaşından itibaren baş gösterir? İlk kalp k
babam 49 yaşında arada bir tansiyonu yükseliyordu fakat hiç tansiyon ilacı
2 ay önce sınus venasuz tıpı asd den amelıyat oldum simdi kalbımde tekleme
insülin direncim çok yüksek doktor ilaç tedavisi verdi ilaç tedavisi olmada
merhaba hasan bey (e) bundan 6 yıl önce kabime carpıntı üzerine dr gittim
Coenzim Q10, 100mg.lık başlanıp 1 ay sonra 200 mg.lık olanına geçtik. Kalp
tansiyonum düşük iken nabzın yüksek olması nedendir. Ne gibi önlemler alma
slm hocam benim 4yaşında bir kızım var kızım fazla ağlarken yada kızarken b
Şuan kalbim çok ağrıyor ve çok zor nefes alıyorum.Ne yapmam gerekiyo.üzüntü
merhaba doktorum, benim sorunum HDL min hep düşük olması en son yapılan t
doyundamarımda daralma olduğunu söylediler varsa baş dönmesi yaparmı hocam
Annem yüksek tansiyon hastası.İlaç kullanıyor.Dün tansiyonunu ölçerken şeke
Hocam annem 71yaş.da ve tansiyon hastası.Doktor BT sini istedi ve raporda ş
merhaba eşime kalp zarı incelmesi teşhisi kondu acaba ilaç dışında bir teda
İyi günler Doktor Bey, Ben 59 yaşında bir bayanım. Tansiyonum genelde iyi,
merhaba. ailemde tansiyon hastası yok ancak tansiyonlarımızı düzenli olarak
merhaba benim abim 2006 yılında kalp krizi geçirdi acil doktorların söyledi
agatston skorum 3.87 olarak ölçülmüş olup risk grubundamıyım. değerlendirme
Soru Sayısı : 22437
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
