1997 yılından bu yana panik atak ve panik bozukluk var. sorunum kalbimle il
1997 yılından bu yana panik atak ve panik bozukluk var. sorunum kalbimle il
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
22.437 soru bulundu
1997 yılından bu yana panik atak ve panik bozukluk var. sorunum kalbimle il
inan hocam iyi günler sizi rahatssız edıyorum cok ozur dılerım ama aklıma b
hocam mrb, ben kalple ilgili ne tarzda şikayetlerin doktora yönelmemizi ger
hocam ben bicuspit kapak hastasıyım, ben 2 defa doktora gittim 2 hafta aray
hocam ,iyi günler dilerim ben1971 doğumluyum 2007 yılıaralık ayında kalp kr
hocam merhaba 2 sene önce Fatih üniversitesinde ekg eko kan tahlillerinde k
syn hocam benim sol ayak baş parmağımda sürekli uyuşma oluyor bazende ağrı
Babam 71 yaşında 6 ay önce by pass ameliyatı oldu ancak ritm sorunu devam
Sn hocam 60 yaşındayım 7yıl öncesağ kronerime 3stent kondu.Kontrollerim nor
Kalbimin üzerinden daha doğrusu göğsümün sol taradında bazae hafif ağrı ve
merhaba 32 yaşında 1.70 boy ve 70 kilodayım 1 çocuğum var.2005yılında 35 ha
merhaba dr.bey ben 34 yasinda bayanim kolestrolum 240,260 civarinda gogsumd
merhaba,yaş, 43 erkek,hipertansiyon hastayım günlük ilaç alıyorum. dün akşa
KALPTEKİ ritmi yakma operasyonunun videosunu görmek istiyorum martın 4 de o
hocam affınıza sığınarak bir sorum daha olacak cevaplandırırsanız sevinirim
Halk arasında genel bir inanış olarak limonun tansiyonu düşürdüğü yönündedi
hocam iyi günler size bır sıkayetımı anlatmak ıstıyorum bılgı edıne bılmek
değerli hocam saygılar sunuyorum. babamı 2 ay önce yitirdim.o günden buyana
babam 64 yaşında.hiprtansiyon öyküsü:+.bt koroner angioda:om2 arter orta ke
Hocam sintigrafiyi kendi istegimle yaptırdm emin olmak için ekoya onceden g
merhaba benimde sol gögsümde agrı oluşuyo bu 2 3 ay önce başladı o zmn arad
merhaba doktor bey ben 19 haftalık hamileyim fakat çok fazla çarpıntım var.
26yaşındayım1hafta önce çok az ağrı oldu 2 dk kadar 3 gün böyle sürdü boyum
Merhaba, 3 ay önce yürüyüş sonrası sağ diz altından başlayarak ayak bileği
Sayın doktor,23 yaşındaki kızımda 3 aydır çarpıntı var.kardiyoloğa gittik u
Annemi tansiyon yüksekliği ve kalp çarpıntısıyla hastaneye kaldırdık tekikl
hocam tekrardan ii günler.tıp öğrencisiyim.hocam bende gün içersisinde diye
hocam iyi günler size son olarak bir şey soracağım ben ablasyon oldum basar
hocam merhaba nabız yüksekliği nedeniyle ekokardiyoğrafi çekildi. mitral ka
hasan hocam, dun cok kotu bır an gecırdım , ardından felekat heyecanlanmaya
hocam, dun cok kotu bır an gecırdım , ardından felekat heyecanlanmaya basla
MERHABA HOCAM BEN DAHA ÖNCE KALP DELIKLIGI AMELIYATI GECIRDIM HALLA GÖGSÜM
merhaba 22 yaşındayım 2 aydır çarpıntım vardı ekg ve eko sonucum normal çık
Soru Sayısı : 22437
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
