sn dr biyokimya seroloji test sonucum, ASO, 164,8 IU/ML CRP.1,4 m
sn dr biyokimya seroloji test sonucum, ASO, 164,8 IU/ML CRP.1,4 m
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
22.437 soru bulundu
sn dr biyokimya seroloji test sonucum, ASO, 164,8 IU/ML CRP.1,4 m
Syn Hocam; bende yaklaşık 1 aydır sol kolumda omuzumdan başlayıp koltuk al
merhaba doktor bey .. ben 60 yaşında hiper tansiyonu olan bi hastyım. halsi
cevabınız için çok teşekkür ederim. ben mammoplasti olmak istiyorum. her ik
Merhaba hocam.Nasilsiniz?Size Bakuden yaziyorum.Ben suan Tip universitesini
merhaba adım alı aydından 35 yasındayım son bır aydır sol gogsu
hocam annem kalp çarpıntısı şikayeti var hatta 160 ile 170 e kadar çıkıyor
Merhaba doktor bey, ben pfo hastasıyım, anjiyo oldum cihaz takıldı, 6 ay
ii akşamlar..sol mememde acıma,ağrı ve sol kolumda sol sırtımda sanki çürük
doktor bey merhalar..Öncelikle şunu belirtmeliyim ki ben 14 haftalık gebeyi
mrb. ben merve 23 yaşındayım.boyun damarımda şişme ve sol taraf kemiklerimd
HOCAM SAYGILAR 53 YASINDA TANSIYON HASTASIYIM VAZOKSEN VE COVERSİLİ AKSAM A
merhaba doktor bey ben mehmet yaşar bellibaş 25 yaşkalbimde çoğu zaman saba
merhaba doktor hanım benim bi sorunum var..göğüs kafesinin ortasından gırtl
merhaba doktor bey,spordan sonra metformin(tip-2 diyabet) ve üzüm suyu içmi
hocam anneannem 75 yasında.5 yıl önce 2şer yıl arayla ikikez anjio oldu anj
merhaba babamın şikayeti üzerine msj atıyorum. kalbinin hızlı çalıştığını s
iyi akşamlar hocam şikayetim yıllardır beni rahatsız ediyor her yıl muayen
sn.fak ben 94 yılından beri pulmoner hipertansiyon hastasıyım.2002 yılında
merhabalar hocam, ben de uzun yıllardır taşikardi mevcut.Zaman zaman göğsü
sayın hocam 27 yaşındayım. sol kol, sırt ve göğüs ağrılarım şliddetli idi.
hocam eko sonuçlarım minimal mitral yetersizliği minimal triküspit yetersiz
Ben 42 yaşındayım boyum 175 kilom 68 hiç bir şikayetim yok iken kardiyoloji
HOCAM İYİ AKŞAMLAR.YAŞIM 26. HOCAM BUNDAN 6 AY ÖNCE AKŞAM YEMEĞİNDEN SONRA
Merhaba ben 16 yasındayım ve bundan 2 ay önce hicbir sikayetim yokken kalp/
ıyı gunler hocam benım kalbimde ara sıra carpıntı ve agrı meydana gelıp ayr
babam 8 yıl önce 4 damardan by-pass oldu,aradan geçen zaman surusenden sonr
sayın hocam,yogun çarpıntı yaşıyorum,son bir ayda iki kez ritim holter takı
sayın hocam ben tansiyon hastasıyım, annem ve babamda da vardı. Şu anda olm
hocam benm sorum futbol oynuyrm lısanslı 8 yıldr yasım 21 eko testı ekg ve
merhaba doktor bey 13 yaşımdan itibaren tansiyonum arada aşırı yükselmesi b
Merhabalar, eşim 5 aylık hamile ve bugün kontrol için hastaneye gittiğinde
Anjiyo, Stent ve İlaçlı Stent. Olmak veya Olmamak... makalenizi okudum ve B
Soru Sayısı : 22437
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
