tesekkurler hocam ama ailemın benı soyledıgını meslektasınıza goturecegını
tesekkurler hocam ama ailemın benı soyledıgını meslektasınıza goturecegını
Enter your username or email to reset your password. You will receive an email with instructions on how to reset your password. If you are experiencing problems resetting your password contact us or send us an email
22.437 soru bulundu
tesekkurler hocam ama ailemın benı soyledıgını meslektasınıza goturecegını
İyi günler. Benim problemim son 1 haftadır devam ediyor. Aslında 2 senedir
öncelikle vermiş olduğunuz cevap için teşekkür ederim.annem 56 yaşında kole
13 haft.gebeym.eko:tüm kalp boşlklrı norm genişlkte.solventrikül duvrkalınl
ben 25 yasındayım cinsiyet :erkekboy:174kilo:101 Bir kac aydır kalp cevr
4 yaşında kızım ar kalbinde az üfürüm çıktı eko çektirmedende anlaşılırmı b
Yemek esnasında göğsümde kuş çırpınıyor gibi olup nefessiz kalacakmışım his
sayın doktorum,oğlum 22 yaşında 4yıldır tansiyon hastası.üniversiyeye gidiy
merhaba doktor bey ben ankaradan filiz şenel eşim yaklaşık 15 gün önce riti
Tekrar Merhaba Doktor Bey; önceki sorumdaki durumun tansiyon düşmesi yada k
Sayın hocam benim rahatsızlığım ATRİYAL FİBRİLASYON VE FLUTTER coumadin 5 m
Hocam dün msj yetmediği için yazamamıştım.holter sonucunu merak ediyorum.be
13 Mart 2010 tarihinde anjio oldkum.sonuç normal çıktı. anjio sonrası kasığ
33 yaşında eşimin dün akşama doğru göğüs ağrısı şikayeti vardı.evde biraz d
31 yaşında 2 çoçuk annesiyim bundan 2 ayönce göğüs ağrısı şikayetiyle hasta
31 yaşında 2 çoçuk annesiyim bundan 2 ayönce göğüs ağrısı şikayetiyle hasta
Saygıdeğer Hocam, Bugün TV kanallarından birinde Endokronoloji Doktoru NURİ
Sayın hocam.Sol kol agrısı ve kalp atımında tekleme gibi bir sorunla kardiy
31 yaşında 2 çoçuk annesiyim bundan 2 ayönce göğüs ağrısı şikayetiyle hasta
Merhaba...yaklaşık 15 gün öncesinde gribal enfeksiyon geçirdim...10 gündür
Her hastaya yeterince zaman ayırıp yeterince bilgilendirememek doktorun bir
hocam annemin kalp sintigrafisinde apikal orta kesitlerde anteroseptal duva
3 kez kardıyolağa gittim göğsümün sol tarafında ağrılar vardı ekg eforlu ek
Merhaba.Benim sorum eşimle ilgili.Kendim de sağlıkçı olduğum için ayrıntılı
LVID d/54/34mm LVEF%62 LA:38 AORT KÖKÜ:28mm IVSD:8mm 2-3derece mitral yeter
selam hocam ben 23 yaşındayım.ben aritmi hastasıyım 2005 te ablasyon tedavi
taşikardi için önereceğiniz ilaç veya tedavi yöntemi hakkında bilgi verirse
slmlar,4ay önce asd amelıyatı oldum amelıyattan sonrakı ekom:ef%60sag atrıy
Babamın tansiyonu,kolestrolü var anjiyografi operas sonrası bir damar %100
eşim 31 yaşında. mart ayının başında göğüs ağrısı şikayeti ile gittiğimizde
hocam öncelikle hemen sorumu cevapladığınız için çok teşekkür ediyorum dünk
peki saygıdeğr hocam bu aritmi ve ablasyon hakkında düşünceleriniz nedir te
merhaba hocam ben 29 yaşındayım, göğsümde zaman zaman oluşan hafif ağrı va
Soru Sayısı : 22437
Copyright © 2024 - Hepzeka.com.
