Aile baskısı,depresyon

0

Soru

Hocam merhaba. Ben 17 yaşındayım, ve hiç özgüvenim yok. Ailem çok baskıcı bir aile. Okulu açıktan okuyorum, normal okuldayken hiç arkadaş edinemedim insanlar ne güzel arkadaş edinirken ben hep izledim. Hayatım da sadece 6arkadaşım var. Biraz daha vardı am

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor