Başkalarıyla iletişim kuramama

0

Soru

Merhaba benim sorunum iletişim kurmakta sıkıntı yaşıyor olmam.İnsanlarla konuşurken heyecanlanıyorum özellikle hocalarımla iletişim kurarken bu heyecanlanma daha fazla artıyor.Bunun yanı sıra konuşurken takılma ve nefesimin kesilmesi meydana geliyor.Aklım

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor