depresyon olduğunu sanmıyorum ama başka ne diyeceğimi bilemedim

0

Soru

merhaba ben 19 yaşındayım bazen çok üzgün ya da sinirli olduğumda kendime zarar veriyorum 14 15 yaşımdan beri yapıyorum ama son 1.5 yıldır çok arttı zarar verdiğim zaman kendime bu çok iyi hissettiriyor ama çok kısa sürüyor acı geçince hiç bir şey hissetm

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor