Depersonalizasyon

0

Soru

Merhaba hocam bana depersonalizasyon tanısı konuldu gittiğim psikiyatrist eeg ve mr istedi hepsi temiz çıktı ama bunun bir tedavisi Yok idare etmelisin dedi.üç yıldır yabamcılaşma hissi yaşıyorum bir An olsun düzenledim sadece artıyo azalıyo bu şekilde se

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor