Depresyonda mıyım?

0

Soru

Ben 16 yaşındayım. Adım beyza. Kendimi çok işe yaramaz ve yalnız hissediyorum. Geceleri kendime ben nasıl biriyim diyip ne kadar kötü biri olduğumu farkediyorum çok ağlıyorum. Bazende ben çok iyi birisiyim ama bu insanlar çok bencil diyip ölmeyi düşünüyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor