ben neyim ?

0

Soru

erkek arkadaslarımla aram hep ıyı olmustur kızlarlada ıyıdır. cınsel acıdan kızlara ılgı duymusumdur her daım. Ama bu aralar pek ılgı duymuyorum. Ve kızlara duygusal acıdan bırsey besleyıp besledıgımı bılmıyorum. sadece erekte oldugum cıns kızlar yanında

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor