aksiyete kaygı başağrısı

0

Soru

sayın hocam başımda ufak bi ağrı sebebi ile 5 ay noroloji doktoruna gittim bir şey cıkmadı o günden beri başımda bi ağrı ve özellikle başımın üst tepesinde bi yanma mevcut fakat yanma bıçak saplanır gibi doktora bir kez daha gittim aksiyede kaygı ağrısı d

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor