doğum günü

0

Soru

2003 6 şubat doğumlu 13 yaşında bir kızm var . yakalaşık 25 gün sonrada bi oğlum olacak ikisininde doğum tarihleri 6 şubata denk geliyor. bu ileride problem olurmu. doğum olayı sezaryan diye değiştirme imkanı var şimdilik .

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor