Sürekli şikayetçi olmak

0

Soru

Benim Annem şeker hastası insülin kullanıyor 53 yaşında. Hergün bir yerinin agridigindan şikayetçi birgün kolum kopuyor diyor ertesi gün boynum tutmuyor.surekli hastaneye gidiyoruz ama her seferinde doktor önemli birsey yok diyor. Maddi manevi iyi durumda

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor