Tik sorunu

0

Soru

Hocam merhaba.ben 32 yaşında bir erkeğim.yaklaşık 12 senedir tikim var.tik olarak şunları yapıyorum,kaşlarımı kaldırıyorum,burnumu oynatıyorum,yüz kaslarımı geriyorum.yaptıklarım hep bunlardan ibaret.doktorum norodol 20 mg verdi bide bi ilaç daha var.noro

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor