İletişimsizlik

0

Soru

Merhaba..Konuşmayı seven biriyiyim.Üniversite ortamında bir arkadaşım vardı bayahı yakındık ilk senelerde can ciğer gibiydik.İkimiz takılırdık genelde mutluydum işte o zamanlar.Sonrasında ikinci senede grubun diğer üyelerinde olan kişi ile takılmaya başla

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor