panik bozukluk

0

Soru

Mrhn Fatma hanım ben 2008 yılında panik bozukluk teşhisiyle paxil kullanmaya başladım ve bi buçuk sene sonra da iyileşince doktor kontrolünde bıraktım beş altı ay sonra tekrarladı dedemi kaybedince ve yine kullanmaya başladım sonra yeterli süre olunca tek

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor