yardım lutfen

0

Soru

Merhaba Ceren Hanım.ben okb hastasıyım takıntım ıse lavabodan sonra elımde dışkı kalır endişesıyle ellerımı dakıkalarca yıkıyorum .Yıkıyorum ama o an ne oluyorsa sankı yıkadıgımı gormuyorum ve yıkamaya yenı başlamışım gıbı gelıyor ve yıkamaya devam edıyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor