Boşanmada çocuk

0

Soru

Hocam iyi günler.eşimle boşanıyoruz.4 yaşında oğlumuz var.eşim devlette öğretmen.eskişehire 130 km uzakta bir köye tahini çıktı.orda hayat çok kötü diye rüzgar merkezde kalsın dedik.ancak ben yoğun çalışıyorum ,akşamları 9 gibi eve geliyorum çocuğa bakama

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor