Bir Çıkış Yolu

0

Soru

Sayın hocam öncelikle merhabalar 28 yaşındayım kendimi okadar kötü hissediyorum ki 2012 de babamı kaybettim ve bu olay beni okadar etkilediki hayatın bütün sorumluluğu ve ailemin bütün sorumluluğu benim üstüme bindi şu an annemle beraber yaşıyorum 2013 te

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor