Kişisel boşluk

0

Soru

Oncelikle iyi gunler. Kendimi boşlukta hissediyorum. Lise 3 e gidiyorum ve 2 sene matematigi cok fazla boşladım. Matematikte sıkıntım var ancak bir turlu calismiyorum. Planli ve programli olamiyorum. Kendimi çogu alanda gelistirmeye odaklaniyorum ancak te

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor