Tıp öğrencisi

0

Soru

Hocam merhaba ben 3.sınıf tıp öğrencisiyim ama 21 yıldır kekemeyim. Şu yaşıma kadar bir şekilde geldim ama şu saatten sonra gidemiyorum .artık yoruldum bir an önce ya ölmek ya da kurtulmak istiyorum. Hayatım boyunca annemle babamla doyunca konuşamadım . B

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor