Karmaşıklık

0

Soru

Merhabalar Doktor Hanım Ben sanırım duygularımı çok yoğun yaşıyorum.Mutlu bir anımda sevincim zirvede hissedip öyle normal şeylerde bile bütün sözleri veriyorum.. Yeni şeylere kalkışıyorum ama sıkıntılı anlarımda neden yaşadığımı niye yaşadığımı bile sorg

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor