karasızlık

0

Soru

merhaba hocam ben 7 yasında gullam barre geçirdim ve suan 18 yasındayım bende düşük ayak oldugu için. çevrem ile pek arkadaslık kuramıyorum hep kacıyorum yürürmem felan düzgün olmasına ragmen sosyal hayata kendımı atamıyorum geçmişte kalan sey canımı acıy

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor