İYİ BİR YÖNETİCİ OLMAK İÇİN NE YAPMALIYIM?

0

Soru

Merhaba Hasan Bey; Ben çalıştığım kurumda gıda mühendisiyim. Yaklaşık 5 yıldır çalışıyorum. Problemim çalışanlar ile ilgili. Çalışılması çok güç insanlar. Eğitim durumları ilkokul ve insan ilişkilerinde oldukça zayıflar. Kaba cümleleri (hatta küfür) rahat

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor