Utangaçlık

0

Soru

Merhaba doktor.16 yaşındayım lise 2 ye geçeceğim.benim sorunum utangaclik.tam anlamiyla sosyal fobi diyemeyebiliriz o kadar ileri değil ama tanımadığım kisilerle tanismak veya vakit geçirmek zorunda oldugumda cok stres oluyorum ve onun yaninda ne diyecegi

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor