Kendimi çok kötü hissediyorum

0

Soru

Merhabalar ben 22 yaşında üniversite öğrencisiyim... hayatta çok fazla zorlukla karşılaştım hepsini atlattı içiiii bi zaman kendimi bırakmadım ama şuan kendimi hiç iyi hissetmiyorum evden çıkmıyorım hiç bişey yapmıyorum tv dahi izlemiyorum en önemlisi der

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor