Kardeşim çok asileşti

0

Soru

merhaba doktor bey 12 yaşında bir kız kardeşim var.Çocukluğunda da vardı ancak özellikle 1 yıldır çok asi ne annemi ne de babamı dinler oldu.Hatta anneme falan nerdeyse şiddet uyguluyor ve nasıl davrandıysak ters tepiyor hiç umrunda değil hiç bir şey psik

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor