utangaçlık

0

Soru

Merhaba hocam Ben 25 yaşındayım. Utangaç, içine kapanık biriyim. Bu durumdan çok rahatsızım. İnsanların bana sessizsin veya utangaçsın demelerine tahammül edemiyorum. Biri birşey sorduğu zaman yüzüm kızarıyor. Kelimeleri toparlayamıyorum. Bi toplumda ilk

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor