çarpıntı uyku bozukluğu

0

Soru

hocam iyi akşamlar.yaklaşık bir seneyi aşkın bende çarpıntı var.3 kalp hastanesine gittim aceba kalple ilgili bir sorunmu var diye.Gittiğim bütün doktorlar sapasağlam kabin var dediler.ilk gittiğim hastane anakalp hastanesiydi.ekg eko ve 24 saatlik holter

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor