Merhaba

0

Soru

merhaba hocam ben okb hastadıyım yaklasık 3 sendır dogum yaptım 1 sene oluyo ılac kullanıyorum bu aralar Okbde bir artiş söz konusu ce korkuyorum cok artasr depresyona gırerım cocuklarıma bakamam dıye korkuyorum sizi sorum ilac kullanan bir insan depresyo

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor