Bipolar-

0

Soru

Mrb, 2 yıldır süren tedavimi dün sonlandırdı doktorum fakat tekrarlama olasılığı olduğunu söyledi en son kullandıgım ilacım tegeretol bipolar-2 teşhisi konuldu benim anlamadığım tekrarlanılacak bi hastalıksa ilacı bırakmak ne kadar doğru ne yapmalıyım düş

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor