merhaba hocam

0

Soru

Hocam ben göğüs ağrısı şikayetiyle akciğer filmi çektirdim.temiz cikiyo.kardiyolojide eko cektirdim temiz çıktı.bunun başka ne sebebi vardır hocam.göğsünün ortasında ağrı var.içine doğru kendimi kasinca hissediyorum.neden göğüs kafesimi içe doğru hareket

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor