kaygı bozukluğu

0

Soru

Hocam ben de 2011 yılında baş dönmesi olmuştu nöroloji uzmanına gittim mr çekildi akronoid kist olduğunu ama capinin çok küçük olduğunu söyledi kbb uzmanı vertigo dedi bu baş dönmeleri tekrar başladı yine nöroloji ye gittim kbb ye gittim problem yok diyor

Henüz cevap yok. İlk cevabı sen yaz.
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka
Yapay Zeka

Sponsor